10.22.2011

My 1st Suitcase Rummage


星期六, 一個人由Westend遠征Ipswich.
我主要要賣走所有行李.別誤會我窮途末路變賣家當.
只是帶得太多行李了. 我賣的主要是二手衫, 一半來自我的, 一半來自一個oz男人(在街上認識的,可惜不是我的type).另外是賣I-phone的東西. 第二是為街頭賣藝做點準備,三當然是想賺一點點$.

由於當日是Ipswich Festival, 所以就由平常的Reddacliff Place 移師到Ipswich. 由大城市轉往城鎮, 小販人口減少,  城鎮客人當然也比在城市少. 幸好總算做了點生意, 賺了點經驗. 十一月再戰!

Suitcase Rummage平常都在每個月首個星期日在 Reddacliff Place 舉辦. 想體驗擺攤其實只要上網註冊, 付上$10租金即可. 得到如此資訊真的十分感謝hkbackpacker網友Dorothy.

Suitcase Rummage: http://suitcase-rummage.blogspot.com/p/about.html

2 則留言:

  1. O...我見到我個名WO~~~ 擺city 果時好多人行GA~~~~你下次擺CITY 同我講聲丫...等我過去搵你吹下水丫...我都想感受下擺當....HAHA!!!

    回覆刪除
  2. 哈哈,當然要感謝下你啦! :D
    好啊,我應該下星期日擺:)

    回覆刪除